Termeni și condiții de utilizare

Folosirea Site-ului www.sherlook.ro în vederea vizualizării sau achiziționării de produse și servicii oferite de Intermediar, implica acceptarea in totalitate si neconditionata a Termenilor si Conditiilor de mai jos.

  1. DEFINITII SI TERMENI
    • Sherlook.ro - este denumirea comerciala a site-ului de intermediere în asigurări, utilități de gaz, energie, comunicații și TV administrat în România, în ce privește intermedierea în asigurări de către AGGREGATION INSURANCE ASSISTENT ÎN BROKERAJ SRL, persoana juridică cu sediul in Bucuresti, sector 1, Calea Floreasca nr.169A, corp A, etajul 4, biroul 2083 RESCO-WORK 03 , avand numarul de ordine in Registrul Comertului J40/19691/2021, cod unic de inregistrare 45207767 și în ce privește celelalte servicii de către AGGREGATION TEHNOLOGIES SRL persoana juridică cu sediul in Bucuresti, sector 1, Calea Floreasca nr.169A, corp A, etajul 4, camera Aristotel, biroul 2082 RESCO-WORK 07, avand numarul de ordine in Registrul Comertului J40/15867/2021, cod unic de inregistrare 44900322.
    • Sherlook este o marcă de comerț aparținând companiei mamă a celor două societății fiind protejată internațional, cu drept de utilizare pentru companiile afiliate, așa cum sunt definite de Codul fiscal.
    • Intermediar – AGGREGATION INSURANCE ASISTENT ÎN BROKERAJ SRL al MIB INSURANCE BROKER S.A. companie de brokeraj,   AGGREGATION TEHNOLOGIES SRL sau orice partener agreat.
    • Date contact -
    • Furnizor orice partener direct sau indirect furnizor de produse de asigurare, utilități sau telefonie – compania de brokeraj, societate de asigurare, utilități de gaz și energie sau servicii de comunicații  telefonie, fixă, mobilă, Internet și TV;
    • Cumparator – orice persoana fizică sau juridică care efectueaza o Comanda pe site-ul sherlook.ro și care agreează termenii și condițiile site-ului.
    • Site – domeniul www.sherlook.ro, subdomeniile acestuia și orice aplicații legate de acesta;
    • Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare intre Furnizor si Cumparator efectuată prin Intermediar, prin care Cumparatorul transmite Furnizorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Produsele și Serviciile de pe Site.
    • Produs – orice produs sau serviciu ofertat pe Site și vândut prin Intermediar conform condițiilor comerciale afișate.
    • Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Furnizor si Cumparator prin Intermediar, fara prezenta fizica simultana a Furnizorului, Cumpărătorului sau a Intermediarului.
  1. ACCEPTAREA TERMENILOR SI CONDITIILOR
    1. Folosirea Site-ului www.sherlook.ro în vederea vizualizării sau achiziționării de produse și servicii oferite de Intermediar, implica acceptarea in totalitate si neconditionata a Termenilor si Conditiilor de mai jos.
    2. Folosirea Site-ului www.sherlook.ro  si produsele furnizate de acesta sunt rezervate doar persoanelor care au implinit 18 ani.
    3. Prin inregistrarea unei comenzi pe www.sherlook.ro  Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare prin care Intermediarul și furnizorii acestuia isi deruleaza operatiunile comerciale;
    4. Intregul continut al Site-ului www.sherlook.ro  este protejat de Legea drepturilor de autor, toate drepturile fiind proprietatea AGGREGATION INSURANCE ASSISTENT ÎN BROKERAJ SRL, AGGREGATION TEHNOLOGIES SRL sau companiilor afiliate conform Codului fiscal.

Eventualele reclamatii legate de Site-ul  pot fi depuse in scris la adresa de email info@sherlook.ro. Reclamatia trebuie sa contina cel putin urmatoarele informatii privind Cumparatorul: numele si prenumele acestuia, adresa de e-mail, adresa de corespondenta, precum si descrierea problemei care face obiectul reclamatiei;

    1. AGGREGATION INSURANCE ASSISTENT ÎN BROKERAJ SRL și AGGREGATION TEHNOLOGIES SRL nu raspunde pentru nici o paguba (directa sau indirecta) adusa Cumparatorului sau oricarei alte parti, referitoare la utilizarea acestui Site si a informatiilor pe care acesta le cuprinde sau orice alte pagube sau vatamari cauzate de erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, virusi sau orice alti factori similari cu excepția situațiilor când legea nu prevede altfel.
    2. Intermediarul nu garanteaza accesul sigur, continuu si neintrerupt la serviciile sale. Intermediarul nu va fi responsabil pentru nici o problema sau disfunctionalitate a retelelor sau a liniilor telefonice, sistemelor de internet, serverelor, furnizorilor de internet, echipamente, calculatoare, programe sau a oricarui alt element ce poate cauza stricaciuni computerelor personale ca rezultat al utilizarii acestui Site.
    3. Ne preocupa constant securitatea aplicatiei, Intermediarul garanteaza faptul ca face tot ce este posibil din punct de vedere tehnic ca Site-ul www.sherlook.ro  prezinta siguranta fata de virusi informatici sau alte amenintari prin implementarea unei comunicări criptate.
    4. Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest Site sa fie exacta si corecta, Vanzatorul nu poate fi raspunzator de nexactitati care pot aparea pe acest Site. Dacă semnalați erori sau alte aspecte ce nu sunt conforme, vă rugăm să ne atenționați prin canalele de comunicare afișate.
      Este posibil ca unele tarife afisate/oferte transmise sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei Comenzi sau a transmiterii unei oferte catre client cu un pret eronat, Intermediarul are dreptul sa sa revina si sa corecteze oferta transmisa acestuia, conform prevederilor legale.
    5. Cumpărătorul își asumă întreaga responsabilitate cu privire la corectitudinea datelor introduse în formularele de calcul a ofertării - asigurări, utilități, comunicații, Internet sau TV.

 

  1. DREPTURILE SI OBLIGATIILE VANZATORULUI
      1. In contextul in care Intermediarul este doar un asistent în brokeraj în ce privește serviciile de intermediere în asigurări, si nu furnizor al produselor si serviciilor descrise, toate informatiile folosite pentru descrierea produselor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia, text, etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Intermediarului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare;
      2. Notificarea trimisa catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol informativ si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (prin e-mail); lansarea oricarei cereri de asigurare poate fi urmata si conditionata de solicitarea de catre Intermediar si transmiterea de catre client, in orice forma agreata, a unor documente aferente bunului care va fi asigurat, conform metodologiei si procedurilor fiecarui asiguraror sau conform prevederilor legale in vigoare in domeniul asigurarilor.
      3. Intermediarul sau furnizorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea Comenzii, fara a fi necesar acordul Cumparatorului.
      4. In cazul in care un produs comandat de catre Cumparator nu poate fi furnizat de catre Furnizor, acesta din urma va informa Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea produsului sau serviciilor in termen de maxim 14 zile.
      5. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, cu conditia unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, insa fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in oricare din urmatoarele cazuri:
      1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului sau a tranzactiei, in cazul platii online;
      2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri, in cazul platii online;
      3. datele furnizate de catre client/Cumparator pe Site sunt fie nereale, fie incomplete si/sau incorecte;
      1. Informatiile prezentate pe Site-ul www.sherlook.ro au caracter informativ si pot fi modificate oricand de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila.

 

  1. DREPTURILE SI OBLIGATIILE CUMPARATORULUI
    1. Clientii se obliga sa completeze formularele cu date corecte si conforme cu realitatea. Intermediarul nu poate fi facut responsabil sub nici o forma pentru eventuale pierderi si/sau neplaceri cauzate de furnizarea de catre client a unor informatii incorecte sau incomplete;
    2. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte urmatoarele:
      1. ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare si livrare sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
      2. ca Vanzatorul poate sa il contacteze prin orice mijloc disponibil, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului si verificarea/validarea unor informatii/date strict necesare in procesul de ofertare sau emitere polita.
    3. Cumparatorul este obligat sa furnizeze date reale, exacte si complete asa cum sunt cerute in formularele de cerere oferta/comanda din Site si sa actualizeze datele atunci cand situatia o cere, pentru a fi reale, exacte si complete. In cazul in care clientul furnizeaza informatii care nu sunt conforme cu realitatea, inexacte sau incomplete, Intermediarul isi rezerva dreptul de a refuza toate incercarile curente sau viitoare de folosire a serviciilor Site-ului.

 

  1. POLITICA DE FACTURARE SI PLATI

 

    1. Conform legislatiei in vigoare, pentru politele de asigurare nu se emite factura, acestea reprezentand si documentul de plata.
    2. Pentru celelalte produse sau servicii intermediate se vor emite facturi conform prevederilor legale.
    3. Produsele ofertate de Intermediar pot fi comandate si platite prin una din urmatoarele metode, dupa caz: cu cardul online, ramburs (plata se face catre curierul care face livrarea) sau cu ordin de plata;

 

  1. INFORMAȚII PRIVIND EVENTUALE ANULĂRI SAU MODIFICĂRI ALE CONTRACTELOR DE ASIGURARE
    1. Momentul incheierii contractului la distanta il constituie momentul confirmarii de catre Intermediar a acceptarii Comenzii transmise de Cumparator, si care trebuie sa coincida cu momentul platii serviciului contractat.
    2. Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara a fi necesara invocarea vreunui motiv. In cazul contractelor la distanta care au ca obiect asigurarile de viata si contractele referitoare la operatiuni privind pensiile individuale, termenul in care consumatorul isi poate exercita dreptul de denuntare unilaterala este de 30 de zile calendaristice. Penru denuntarea contractului, în cazul asigurărilor, clientul trebuie sa se adreseze direct companiei de asigurari care a emis polița de asigurare.
    3. Dreptul de denuntare unilaterala a contractului nu se aplica politelor de asigurare de calatorie si pentru bagaje sau altor polite de asigurare pe termen scurt cu o durata de cel mult o luna calendaristica.
    4. Pentru vehiculele care se radiaza din circulatie sau pentru care asiguratul transmite dreptul de proprietate in perioada de asigurare, asiguratorul este obligat sa restituie asiguratului, la cererea scrisa a acestuia, insotita de documentele doveditoare, parte din prima de asigurare platita, numai in cazurile in care nu s-au platit sau nu se datoreaza despagubiri pentru evenimente produse in perioada de valabilitate a asigurarii si cu respectarea conditiilor generale de asigurare specifice companiei de asigurari la care a fost incheiata polita RCA.
    5. Eventualele erori material inscrise in polita de asigurare vor fi corectate prin acte aditionale/suplimente de asigurare la polita emisa. Emiterea actelor aditionale se va face de catre societatea de asigurare emitenta a politei către care trebuie să vă îndreptați cererea.

 

  1. CONFIDENTIALITATE
    1. Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Intermediarului, vor ramane in utilizarea si proprietatea Vanzatorului, cel putin in perioada in care exista relatii contractuale intre parti, pentru a putea fi puse la dispoziția autorităților de supraveghere - ASF, conform prevederilor legale în materie,
    2. Nici o declaratie publica, actiune de promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte entitati nu va fi facuta de Cumparator cu privire la Comanda/Contract/Intermediar/Furnizorr fara acordul prealabil scris al acestora din urmă.
    3. Intermediarul sau Furnizorul nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, cu exceptia cazului in care legislatia in vigoare prevede altfel.
  1. FORȚA MAJORA
    1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
    2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

  1. LEGEA APLICABILA - JURISDICTIA
    1. Legislatia aplicabila este legea romana. Eventualele litigii aparute intre Intermediar si Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

 

    1. În situația serviciilor de intermediere în asigurări In conformitate cu Regulamentul nr. 4 din 27 aprilie 2016, privind organizarea si functionarea Entitatii de Solutionare Alternativa a Litigiilor (SAL-Fin), orice consumator de servicii financiare non-bancare are dreptul de a apela la solutionarea alternativa a litigiilor.

SAL-Fin este singura entitate de solutionare alternativa a litigiilor in domeniile in care A.S.F. are competenta, care organizeaza si administreaza proceduri SAL si vine in intampinarea consumatorilor de servicii financiare non-bancare, inclusiv asigurari.

Misiunea SAL-Fin este de a organiza solutionarea extrajudiciara a litigiilor financiare non-bancare in materie de consum, interne si transfrontaliere, prin colaborare cu experti in domeniul financiar non-bancar (conciliatori), in mod echilibrat, intr-un termen rezonabil si fara costuri pentru consumator, in functie de procedura aleasa de parti si pot propune sau impune o varianta de solutionare a litigiului.

Entitatile autorizate, reglementate si/sau supravegheate de catre A.S.F. nu pot refuza solutionarea litigiului in cadrul SAL-Fin in cazul in care consumatorul si-a exprimat in mod expres si voluntar optiunea de solutionare.

Consumatorii pot supune litigiului procedurilor SAL administrate de SAL-Fin daca fac dovada ca, in prealabil, au incercat sa solutioneze litigiul direct cu comerciantul in cauza.

Procedura de solutionare a litigiilor de catre SAL-Fin este gratuita pentru consumator. Cheltuielile pentru efectuarea de expertize, traduceri de documente si alte probe suplimentare necesare in solutionarea litigiului sunt in sarcina partii care le solicita.

Această versiune V.1.00 a termenilor și condițiilor este valabilă începând cu data de 01.august 2022, data publicării pe site și este valabilă până la data următoarei revizii.

 

Vă mulțumim și vă așteptăm să încercați serviciile noastre.

             Echipa Sherlook,

             info@sherlook.ro